-
Вашата кошница е празна!
Често задавани въпроси:
1. Оригинални ли са стоките предлагани в магазина?
- ДА! Всички артикули в нашия онлайн магазин са ОРИГИНАЛНИ, НОВИ, с доказан произход, притежават всички необходими етикети, серийни номера и други атрибути, доказващи тяхната автентичност.
2. Защо цената на някои артикули е толкова ниска?
- Често, при различни промоции или ликвидиране на дадена линия намаляме цените до цени, под доставните. Артикулите с ниска цена по нищо не се отличават от останалите стоки.
3. Колко време е доставката?
- Всички стоки са налични на склад в страната. Доставката е в рамките на 1-2 работни дни, освен ако не е уточнено друго. Потвърждаваме поръчката в максимално кратък срок след нейното получаване- по имейл или телефон.
4. С коя фирма доставяте?
- Доставката се извършва с куриерски фирми Еконт или Спиди, в зависимост от артикула
5. Мога ли да заменя или върна обувките ако не ми станат?
- Всички стоки, поръчани чрез нас се изпращат с опция Преглед и тест. Имате право да ги премерите в офиса на куриера и да ги върнете преди да сте ги заплатили. Дори и да не се възползвате от това право, в рамките на 14-дневен срок имате право да замените поръчания артикул или да го върнете, срещу възстановяване на сумата.
6. Направих поръчка, но не получих имейл- защо?
В случай, че сте въвели валиден имейл адрес, но не получите имейл с номер на поръчка, Вашата поръчка със сигурност не е била финализирана. Моля следвайте стъпките докрай или се свържете с нас по телефона.
За всички останали въпроси, моля прочетете Общите условия на сайта или се свържете с нас на тел.: 0877 442 557