? Въпроси

Често задавани въпроси:

1. Оригинални ли са стоките предлагани в магазина?

- ДА! Всички артикули в нашия онлайн магазин са ОРИГИНАЛНИ, НОВИ, с доказан произход, притежават всички необходими етикети, серийни номера и други атрибути, доказващи тяхната автентичност.

2. Защо цената на някои артикули е толкова ниска?

- Често, при различни промоции или ликвидиране на дадена линия намаляме цените до цени, под доставните. Артикулите с ниска цена по нищо не се отличават от останалите стоки.

3. Колко време е доставката?

- Всички стоки са налични на склад в страната. Доставката е в рамките на 1-2 работни дни, освен ако не е уточнено друго. Потвърждаваме поръчката в максимално кратък срок след нейното получаване- по имейл или телефон.

4. С коя фирма доставяте?

- Доставката се извършва с куриерски фирми Еконт или Спиди, в зависимост от артикула

5. Мога ли да заменя или върна обувките ако не ми станат?

- Всички стоки, поръчани чрез нас се изпращат с опция Преглед и тест. Имате право да ги премерите в офиса на куриера и да ги върнете преди да сте ги заплатили. Дори и да не се възползвате от това право, в рамките на 14-дневен срок имате право да замените поръчания артикул или да го върнете, срещу възстановяване на сумата.

6. Направих поръчка, но не получих имейл- защо?

В случай, че сте въвели валиден имейл адрес, но не получите имейл с номер на поръчка, Вашата поръчка със сигурност не е била финализирана. Моля следвайте стъпките докрай или се свържете с нас по телефона.


За всички останали въпроси, моля прочетете Общите условия на сайта или се свържете с нас на тел.: 0877 442 557