Общи условия

Настоящият електронен магазин www.OutletOnline.bg e собственост на дружеството „Аутлет Онлайн” ЕООД, ЕИК: 204604555, със седалище и адрес на управление: гр. Варна

С настоящите Общи условия се уреждат договорните отношения и условията за покупко- продажба от разстояние по смисъла на Закона за защита на потребителите между горецитираното дружество, наричано за краткост търговец от една страна, и от друга - лицето, съгласило се с настоящите Общи условия, наречено за краткост потребител, във връзка с поръчката и закупуването на предлаганите стоки в онлайн магазина.

1. Съдържание.

1.1. Цялото съдържание на интернет сайта www.outletonline.bg, включително текст, изображения, мултимедийно съдържание, дизайн и всяка друга информация е собственост на търговеца. Потребителите нямат право да копират, модифицират, прехвърлят и да използват с комерсиална цел никакво съдържание от интернет страниците, без изричното писмено съгласие на търговеца.

1.2. Информацията в продуктовите страници като описание на продукти, информация за размери и начин на подредба на страниците принадлежи на търговеца и неговите партньори за партньорските продукти и е обект на авторско право.

1.3. Изображения:  Цветовете от снимките на предлаганите артикули могат да изглеждат различно на различните устройства, за което търговецът не носи отговорност.  

2. Право за ползване.

С натискането /клик/ на който и да е бутон, линк или изображение от съдържанието на сайта www.outletonline.bg, потребителят се съгласява с настоящите Общи условия. При спазване на настоящите условия, Търговецът предоставя на потребителя възможност да закупува предлаганите в електронния магазин стоки. 

3. Регистрация.

Потребителят е длъжен да предостави актуални и верни данни при своята регистрация, както и да ги актуализира при промяна. В случай, че потребителят е предоставил неверни данни, търговецът има право без предизвестие да спре достъпа на потребителя до профила му, както и да анулира поръчката му. С регистрацията си в www.outletonline.bg, потребителят се съгласява на обявения от него е-mail адрес, да му бъдат изпращани лични съобщения от търговеца, свързани с направената от него поръчка.

4. Поверителност на личните данни.

- Поръчки и подаване на информация чрез формите за контакти имат право да подават единствено от лица над 16 годишна възраст.

- Пълните условия за правата на лицата по защита на личните данни се намират в отделен документ: Политика за защита на личните данни

5. Доставчици, партньори и партньорски продукти

Търговецът има право да предлага в настоящия онлайн магазин продукти на други търговци или дружества. Всички останали дружества, различни от търговеца, чиито продукти се предлагат в настоящия магазин се наричат доставчици или партньори, а техните продукти- партньорски продукти. Всички условия, валидни за продуктите, предлагани от търговеца, вкл. доставка, плащане, връщане, гаранции и рекламации са валидни и се отнасят и за партньорските продукти. На страниците на партньорските продукти е достъпна информация за партньора или доставчика, както и за куриера, доставящ продукта. Всички продукти, за които изрично не е отбелязан доставчик са на търговеца. Всички цени, описание, изображение и друга съпътстваща информация на партньорските продукти се предоставя от партньорите

6. Поръчка

При извършване на поръчка потребителят влиза в договорни отношения с търговеца за покупко-продажба на избрания продукт, регламентирани с настоящите Общи условия. Договорът за продажба от разстояние между търговеца и потребителя се счита за сключен от момента на потвърждение на поръчката от страна на търговеца.

При поръчка направена по телефона, потребителят е длъжен предварително да се информира за настоящите Общи условия и Политика за поверителност.

За поръчка, направена чрез опция "Бърза поръчка" потребителят е длъжен да предостави действащ и валиден телефонен номер и Търговецът не носи отговорност за некоректно въведени данни от страна на потребителя. Търговецът не носи отговорност и не се ангажира с изпълнение на поръчката, в случай че не успее да се свърже с потребителя на предоставения от него телефон. В последния случай, поръчките се анулират.

7. Потвърждение на поръчката

Поръчката се счита за потвърдена само след като търговецът се свърже с потребителя на посочения от него e-mail или по телефона, за да го уведоми, че поръчаният продукт е наличен. За тази цел, при попълването на формуляра за поръчката, потребителят е длъжен да предостави валиден телефонен номер. В случай, че телефонът за контакт не е валиден или потребителят не отговаря на него, поръчката може да бъде анулирана веднага и артикулът да бъде пуснат отново за продажба.

Търговецът си запазва правото да откаже поръчката на артикули, за които в описанието или цената е допусната техническа грешка или не са налични в момента на поръчката. 

8. Наличност на продуктите

Поради естеството на продажбите е възможно някои продукти, фигуриращи на сайта като налични, към момента на приемане на поръчката да бъдат изчерпани и да не могат да бъдат доставени. Търговецът не гарантира за наличността на продуктите на сайта www.outletonline.com. В случай, че поръчаният продукт не е наличен, търговецът има задължението да уведоми потребителя по телефона, или чрез имейл. 

9. Цени на продуктите

Всички цени на сайта са в български левове. Цените на продуктите са крайни и са с включен ДДС. В цените на продуктите на сайта не са включени разходите за доставка. Търговецът си запазва правото да променя цените на продуктите без предварително да уведомява потребителите. При условие за промяна в цената, клиентът заплаща цената на артикулите, която е била актуална в момента на направата на поръчката. Намалените цени в сайта са отбелязани като старата цена е зачeртана и до нея е отразена новата, актуална цена. Всички намаления са в сила безсрочно или до изчерпване на количествата, освен ако изрично не е упоменат срок на промоцията. 

10. Доставка

10.1. Доставката на поръчан чрез сайта продукт се извършва от куриерската фирма Еконт Експрес или Спиди в зависимост от доставчика на продукта. Продуктите на търговеца се доставят от куриерска фирма Еконт Експрес. Информация за куриера, доставящ партньорските продукти е достъпна в страницата на всеки продукт. На първа стъпка при подготовка на поръчката отново е отразена информация относно куриера, доставящ избрания артикул. 

10.2.Срокът за доставка на наличните артикули е 1-3 работни дни и обикновено е съгласно следните условия:

- Поръчки направени и потвърдени до 15ч. в работни дни от понеделник до петък се доставят до офис на куриер на следващия работен ден. Доставката до личен адрес се определя от графика на куриерската фирма за обслужване на населеното място.

- Поръчки направени в петък или преди празнични дни до личен адрес се изпращат като икономични и се доставят в деня след празниците на посочения адрес.

- Поръчки направени и потвърдени в събота и неделя се обработват до 15ч. в понеделник и се доставят до офис на куриер на следващия работен ден.

- В случай, че някой от артикулите не е наличен или е възможно забавяне на доставката по други причини, потребителят ще бъде информиран на предоставения от него телефон или e-mail.

- При твърде натоварени периоди, периоди с промоции, в понеделнични дни или дни след празници, е възможно забавяне в обработката на поръчките с един работен ден и удължаване на срока за доставка с два-три дни от обявените.

10.3.Цената за доставка се заплаща директно на куриера и не е включена в обявените цени в магазина. Цената за доставка се изчислява в кошницата в началото на подготовката на поръчката. 

10.4.Цената за доставка се определя в зависимост от килограмите и стойността на поръчката. Обявената цена за доставка в поръчката е ориентировъчна и зависи от стойността на наложения платеж, теглото на пратката, броят доставчици, чиито продукти са избрани и населеното място. 

10.5.Доставка на пратка от един доставчик до офис на куриер с тегло на стоката до 1кг. е с приблизителна цена от 4,00лв. до 7,50лв.

10.6.Доставката на пратка от един доставчик до личен адрес с тегло на стоката до 1кг. е с приблизителна цена от 6,00лв. до 12,00лв.  

10.7.Всички стоки се изпращат с опция Преглед преди плащане. Всички обувки и дрехи се изпращат с опция Преглед и Тест преди плащане.

10.8.В случай на връщане на стоката, разходите и в двете посоки са за сметка на клиента. Потребителят заплаща сумата, дължима за доставка до избрания адрес или офис на куриер и стойността за връщане. Общата стойност (отиване и връщане на артикула) е приблизително удвоената стойност на доставка, обявена в поръчката.

10.9. Доставката е за сметка на търговеца и безплатна за клиента за поръчки над 150.00лв. Условието е валидно единствено при закупуване и заплащане на артикули, достигащи тази стойност. В случай на връщане на един или повече артикула при опция преглед и тест или в срокът за замяна и връщане, цената за доставка е дължима от клиента.

10.10.При доставянето на пратката получателят подписва товарителница, с което се удостоверява точното изпълнение на поръчката. В случай, че потребителят не бъде намерен на посочения от него адрес, или не е потърсил пратката си в офиса на куриера в пет дневен срок от получаването, търговецът се освобождава от задължението си да достави поръчаната стока.

10.11. Търговецът не носи отговорност за забавяне на доставката по вина на куриерската фирма, трети лица или от форсмажорни обстоятелства.

10.12. При поръчка на два или повече артикула от различни доставчици или партньори, поръчката ще бъде доставена в отделни пратки с един или повече куриера, за което потребителят ще бъде информиран чрез съобщение при въвеждане на данните за доставка в поръчката, преди нейното финализиране. Потребителят ще бъде информирани за всички куриерски такси, преди да потвърди своята поръчка.  

10.13. Търговецът си запазва правото да не изпраща поръчки, за които е подадена невярна/непълна информация и поръчки, които не са потвърдени по телефона при опит за свързване.

11. Плащане

Плащането се извършва с наложен платеж, директно на куриера. При получаването на пратката потребителя заплаща поръчаната стока, както и разходите за нейната доставка.

12. Гаранция

Подробни условия за гаранцията на предлаганите артикули са описани в страница „Гаранция” в сайта.

13. Замяна

В случай, че получения от потребителя продукт не съответства на желания от него размер, той има възможност да поиска замяна с друг размер. Замяната може да бъде извършена само при условие, че закупената стока е върната в оригиналната си опаковка, без следи от употреба и е с ненарушен търговския вид. Разходите по връщането и замяната са за сметка на потребителя са двупосочни и са с ориентировъчна стойност 7,50лв. в икономичния им вариант. Замяната може да бъде договорена по телефона, или чрез e-mail. В случай, че желаният от потребителя размер не е наличен, той може да упражни правото си за отказ от поръчка.

14. Отказ от поръчка или връщане на стока

Потребителят има право да се откаже от договора за продажба от разстояние без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на поръчаната стока. Правото на отказ може да бъде упражнено само в случай, че закупената стока е върната в оригиналната си опаковка, без следи от употреба и е с ненарушен търговския вид. Потребителят е длъжен в посочения срок да информира търговеца за своето намерение да върне закупените продукти.  Потребителят е длъжен да предостави Разписка за получаване на пощенски паричен превод, издадена от куриерската фирма, с която да удостовери, че стоката е закупена именно от търговеца. 

Транспортните разходи за връщане на стоката от потребителя до търговеца са за сметка на потребителя и са с ориентировъчна стойност 4,50лв в икономичния вариант.

Адрес за получаване на върнати артикули:

Получател: Аутлет Онлайн ЕООД

телефон: 0877442557

гр. Варна

Офис на Еконт Експрес- ПАЗАР Младост

Ако стоката бъде върната с куриер, търговецът възстановява сумата на потребителя след като пратката бъде отворена и се установи, че отговаря на условията за отказ от поръчка. Ако стоката не отговаря на условията, тя се връща за сметка на потребителя до адреса, от който е изпратена. Възстановяването на сумата се извършва по банков път, по банкова сметка на потребителя или по начина, по който е била заплатена от потребителя. Максималният срок за възстановяване на сумата е 14 дни от датата, на която търговецът е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от поръчаната стока и при условие, че стоката е била върната в посочения срок. 

Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние по чл. 54 ЗЗП, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора съгласно чл. 52. Търговецът възстановява получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя. Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца. 

Търговецът си запазва правото да ограничи достъпът до услугите на сайта или да откаже изпълнението на поръчка на потребители, които с действията или бездействията си умишлено са довели до материални, морални или други щети за Търговеца. 

15. Ограничена отговорност

Търговецът и неговите доставчици, както и трети лица обвързани с онлайн магазина или стоките предлагани в него, не носят никаква отговорност при никакви обстоятелства за каквито и да е щети от пропуснати ползи, от загуба на информация или други произтекли от употребата, невъзможността за употреба или резултатите от употребата на стоките закупени от outletonline.bg или от съдържанието, публикувано в него. При възникване на вреди причинени от гореописаните обстоятелства, за които е необходим ремонт, сервизиране или поправка на оборудване или информация потребителят поемате цялата отговорност и всички разходи свързани с отстраняването на нанесените вреди. 

 16. Информация по чл. 47, ал. 1 от ЗЗП

 1. Основните характеристики на стоките или услугите са описани отделно в страницата на всеки продукт;

 2. Наименование на търговеца: "Аутлет Онлайн" ЕООД;

 3. Седалище и адрес на управление: гр. Варна, жк "Младост", бл. 132, вх. 2;

 4. Адрес за кореспонденция: гр. Варна, жк "Младост", бл. 132, вх. 2

 5. Цената на публикуваните стоки в онлайн магазина е с включен ДДС. В цените на артикулите НЕ Е включена цена за доставка. При формиране на поръчката в кошницата се начислява цена за доставка. Цената за доставка се определя в зависимост от килограмите и стойността на поръчката, както и броя артикули в поръчката. Обявената цена за доставка в поръчката е ориентировъчна и зависи от стойността на наложения платеж, теглото на пратката и населеното място. Доставка на пратка от един доставчик до офис на куриер с тегло на стоката до 1кг. е с приблизителна цена от 4,00лв. до 5,50лв. Доставката на пратка до личен адрес с тегло на стоката до 1кг. е с приблизителна цена от 6,00лв. до 9,00лв. като в населени места без офис на Еконт Експрес цената може да се увеличи с около 2-3лв. 

6. Не е приложимо;

7. Плащането на стоките и стойността за доставка се извършва на куриера с наложен платеж. Времето за доставка на поръчаните артикули е 1-2 работни дни. Обикновено и в случай, че не е уточнено друго поръчки направени и потвърдени до 15ч. в работни дни от понеделник до петък се доставят до офис на куриер на следващия работен ден. Доставката до личен адрес се определя от графика на куриерската фирма за обслужване на населеното място. Поръчки направени и потвърдени в събота и неделя се обработват до 15ч. в понеделник и се доставят до офис на куриер на следващия работен ден. В случай, че някой от артикулите не е наличен или е възможно забавяне на доставката по други причини, потребителят ще бъде информиран на предоставения от него телефон или e-mail.

8. Съгласно чл. 52, ал. 1 и 2 потребителят има право на отказ от договора.  Потребителят има право да се откаже от договора за продажба от разстояние без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на поръчаната стока. Правото на отказ може да бъде упражнено само в случай, че закупената стока е върната в оригиналната си опаковка, без следи от употреба, или нарушен търговския вид. Потребителят е длъжен в посочения срок да информира търговеца за своето намерение да върне закупените продукти. Транспортните разходи за връщане на стоката от потребителя до търговеца са за сметка на потребителя и обикновено с ав размер на 4,50-5лв. в икономичния вариант. Ако стоката бъде върната с куриер, търговецът възстановява сумата на потребителя след като пратката бъде отворена и се установи, че отговаря на условията за отказ от поръчка. Ако стоката не отговаря на условията, тя се връща за сметка на потребителя до адреса, от който е изпратена. Възстановяването на сумата се извършва по банков път, по банкова сметка на потребителя. Максималният срок за възстановяване на сумата е 14 дни от датата, на която търговецът е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от поръчаната стока и при условие, че стоката е била върната в посочения срок.; 

Стандартен формуляр за право на отказ от договора - ТУК

 9. При упражнено право на отказ от договора транспортните разходи за връщане на стоката от потребителя до търговеца са за сметка на потребителя. 

 10. Съгласно чл. 55 от ЗЗП Когато потребителят упражни правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект и когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на търговеца преди изтичането на 14-дневния срок.

Потребителят заплаща само преките разходи за връщането на стоките по ал. 1 с изключение на случаите, когато търговецът се е съгласил да ги заплати, или ако търговецът не го е уведомил, че разходите за връщане на стоките се заплащат от потребителя.

11. Не е приложимо;

12. Относно гаранцията на предлаганите от сайта стоки потребителите имат права по чл.чл. 112, 113, 114, 115 и 116 от ЗЗП, а именно:

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2. значимостта на несъответствието;

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

(4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

Чл. 116. Продавачът, който отговаря за несъответствието на потребителската стока, има право на иск за обезщетение за претърпените вреди срещу лицето, което е причинило несъответствието, ако се намира в пряка или косвена договорна връзка с него, както и срещу производителя, когато той отговаря за несъответствието на стоката. Всяка клауза в договор, която ограничава или изключва тези права на търговеца, е нищожна.

т.  13. до т. 19 Не е приложимо;

т. 20- Платформа ОРС

Надзорни органи:
- Комисия за защита на личните данни 
Адрес: гр. София, ул. Иван Евстатиев Гешов № 15,
тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40 
Уеб сайт: www.cpdp.bg 
- Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл. Славейков № 4А, ет. 3, 4 и 6, 
тел.: 02 / 980 25 24 факс: 02 / 988 42 18 гореща линия: 0700 111 22 
Уеб сайт: www.kzp.bg
- Koмиcия зa зaщитa нa кoнкypeнциятa
Aдpec: гp. Coфия, бyл. "Bитoшa" №18
Телефон: 02 / 935 61 13
Факс: 02 / 980 73 15
Уeб caйт: www.cpc.bg


16. Други условия.

Търговецът си запазва правото едностранно да променя условията за ползване на онлайн магазина www.outletonline.bg, без предварително да информира потребителите. Потребителите трябва да следят за евентуални промени и да се съобразяват с тях.

17. Спорове: 

Ние вярваме, че всички възникнали спорове между нас и потребителите биха могли да бъдат решени без външна намеса.  В случай, че кореспонденцията помежду ни не доведе до благоприятно решение за потребителите, спорът може да бъде отнесен към електронна платформа за онлайн решаване на спорове: Платформа ОРС и КЗП.

Пълен списък на признатите органи за алтернативно решаване на спорове: ТУК и ТУК

За всички неуредени с настоящите Общи условия въпроси се прилага действащото българско законодателство.


Последна актуализация: 23.05.2018г.